maandag 11 september 2017

Als.......

je al een paar weken  (helemaal) niet fit bent

ben je best wel blij dat er mooie bloemen worden bezorgd van de kinderen.
Nou, oké, we waren gisteren ook 41 jaar getrouwd en ze waren het een beetje vergeten allemaal

.........

"Maar het is ook geen rond getal hè mam? En we gaan toch straks naar de Efteling met z'n allen?"

Ja, ja, dat weet ik ook wel, maar toch......

Prachtige bloemen en weer zo lief.


Mijn dag was helemaal goed vandaag want ons rose kind had er, nadat ze uitgebreid afscheid genomen had van het mooie eiland Vlieland,  behoefte 


om thee te drinken bij haar opa en oma en haar verhaaltjes te vertellen


Ze is in één week groot geworden, kan nu alleen de puzzel maken en onderwijl haar opa entertainen.
Ze vertelt ons dat ze ons ook gemist heeft.

Haar mondje stond niet stil.

En tussen het gekwebbel door van haar papa en mama  begin ik aan een nieuw blok.

Het moet op tijd af zodat Herman er weer een foto van kan maken op de info voor de volgende maand.


Dit moet het worden


En ziedaar, vanavond afgemaakt.


En de afgelopen dagen deze blokjes in zwart-wit.


En gelukkig kon ik vanmiddag nog bij de huisarts terecht.

De komende week zal ik aan de antibiotica gaan en misschien maar even wat beter (en vooral langer) gaan slapen.

Morgen nog een heerlijke rustdag en woensdag gaan we weer open om 10 uur, woensdagmiddag is Sarah Fielke aan de beurt.

Welterusten allemaal

Wietske